Personīgie stāsti par attīstību.
Podkāsts
"Cilvēcības Spēks".


Elita Moiseja: ''Kā savienot biznesa pasauli ar cilvēcību; savu personību ar darbu, dzīves aicinājumu?''. Elita ir uzņēmuma  "NP Properties" valdes priekšsēdētāja un uzņēmuma vadītāja jau 10 gadus.


Ansis Jurģis-Stabiņģis: "Pamēģini salikt plaukstas kopā, noliekt galvu un tad dusmoties!"Apzinātības treneris, kas palīdz saprast labākās metodes, principus, kā mēs varam kļūt mierīgāki, līdzsvarotāki un, galu galā, vienkārši laimīgāki. 

Skaties podkāstu video zemāk.

Ar ko sākt, ja vēlies trenēt apzinātību? Padalāmies ar pamatprincipiem, kurus bieži izmantojam Emocionālā intelekta mācībās:

APZINĀTĪBAS PRAKSE “NOVĒROTĀJS”

Ilgums: 1 - 60 minūtes.
POZA: 

Dari tā, lai vari atslābināties un koncentrēties vienlaicīgi. Vispopulārākais ir vienkārši sēdēt ar taisnu muguru, atslābinātiem pleciem un seju, vai apgulties. 

PROCESS: 

Nodoms. Vari atkārtot kādu sevis izveidoto uzstādījumu (afirmāciju, mantru), kas palīdz Tev kaut ko sasniegt dzīvē vai atsaukt iztēlē savu Labākā/Ideālā Es tēlu. Tas noskaņo un arī ievirza smadzenes Tev vēlamajā virzienā.

Seko savai elpai. Vieglītēm pievērs uzmanību elpošanai. Ja vēlies, vari paralēli apzināties kādu citu informāciju: smadzeņu stāvokli un impulsus, skaņas ķermenī, ķermeņa atslābumu/saspringumu, kā domas laužas pie teikšanas un dominances utt..

Vēro sevi un nekritizē. Esi novērotājs, kurš mācās visu uztvert kā informāciju, kā notiekošu faktu. Emocijas grib taisīt trobeli, bet šajā brīdī, Tu trenē savu spēju vienkārši visu vērot, saglabājot sevī “spēju izvēlēties” to, kam pievērst uzmanību.

Uzmanības fokuss nomierinās. Ja kādu laiku jau praktizē meditēšanu, tad līdzsvarošanās process notiek ļoti ātri, ja nē, tad tas ir jāmēģina lēnītēm padarīt par “smadzeņu un apziņas ieradumu”.

Izkliedētība. Doma ir parādījusies un Tu vairs nevaldi pār savu uzmanības fokusu, esi pārņemts ar šo domu vai fantāziju, apceri.

Atgriežamies pie elpas.  Piefiksē, ka esi kādas domas varā un atgriezies pie elpas.

Sevis-pieņemšana (nekritizēšana). Saproti, ka šobrīd strādā pie apzinātības muskuļa attīstīšanas un sākumā ir loģiski, ja kaut kas nesanāk. Sevis kritizēšana ir populārākais no mūsu pašdestrukcijas veidiem :) Nekritizē ne sevi, ne arī kritiķi sevī, vienkārši atkal pievērsies elpošanai.

Komentārs ilgtermiņam. Piefiksē procesa tendences: kādas domas uzvar, kā Tu tiec ar tām galā un atkal atgriezies pie elpošanas.  Tā ir Tava sevis pētniecība tam, kā tieši Tava apziņa darbojas.

Elīna Biseniece"Pašizaugsme ir kā muskulis. Ja to netrenē, viss nāk atpakaļ.""Cilvēkam" kolēģe par to, kā ar emocionālo intelektu pāriet uz veselīgākām attiecībām ar sevi un pēc tam ar citiem.


Jānis Erts: ''Būt par labu, sociālu cilvēku, tā nav apņemšanās, tas ir paradums.'' Biedrības "Plecs" dibinātājs sarunā par atbalstu vecākiem.


Mārtiņš Martinsons: ''Dažreiz pēdējais piliens, kas izraisa izdegšanu, var būt tik elementārs!'' Sertificēts treneris, koučs, konsultants no Franklin Covey Latvia praktiskā un iedvesmojošā sarunā par cilvēkspējām.


Mārtiņš Dinsbergs: ''Es varu darīt tikai to darbu, kuram redzu jēgpilnību, pievienoto vērtību!" Cilvēkam.lv komandas bildes meistars (filmēšana, grafikas, skeči u.c.) par to, kas viņam dod lielāko gandarījumu darbā. 


Laura Sarkanābola: ''Spēlē sapratu to, ko vēlos darīt un 15 gadu plānu realizēju divos gados. Viss ir iespējams, jāzina tikai metodes!''. Laura pēc dalības spēlē Atrodi Savu Aizraušanos saprata, ka viņai interesē neparasts darba virziens, mārketingu nomainot ar meža terapiju.


Sanda Krasta: ''Ir jāturpina meklēt, jāmēģina.'' Grāmatu "365 dienas 6 minūtes", "Pateicība", ''Kopā'' līdzautore.


Aldis Kalniņš: ''Visa dzīve ir viena vienīga attīstība''. Bērnu grāmatas un zinātnes centru "Zili brīnumi" autors.


Anna Rozīte: ''Vienmēr esmu meklējusi iespēju dzīvē darīt to, ko jūtu kā savu.''. Sabiedrībā plašāk kļuva pazīstama kā TV raidījumu un pasākumu vadītāja, šobrīd studē uzturzinātni RSU un uztur ļoti spēcīgu Instagram komūnu, kā arī ģimenēm draudzīgo babyroom.lv.


                                                                                                       ©2020 by Cilvekam.lv


 .